Nötberoende

Är hemma hos mamma nu & myser. Gjort lite Julgodis, 2 olika sorter blir det, Knäck & Chokladpolka-blabla. Gillar inte knäck, men Polka-grejen blir nog god. Knäck fastnar bara i tänderna, ett år senare kan man fortfarande hitta knäck från förra Julen i tänderna.

Josse & Mamma spelar Bingolotto. Josse beter sig som en kärring på 60+, helt inne i spelet & blir aggressiv när hon råkar missa någon siffra. Hon säger att hon måste spela åt pappa för att han skulle på kalas, som att det är hennes uppdrag hon måste slutföra. Men jag vet att hon älskar det! 16 goin' on 60.

Palla Bingolottos gäster, Cilla & Totte t. ex. Hallao? Orka vara med i TV för att låta sin hand med en fula jävla apa på bli intervjuad. Jag tycker dom skulle tagit dit Anna Anka, för det är underhållning. Anka ftw!

Sitter & knäcker Hasselnötter. Det är ett hemskt beroende som återupptas varje Jul. När jag väl käkat 1, kan jag inte sluta. Bara kränger hasselnötter tills jag spyr (vilket faktiskt hände en gång, men icke lärde jag mig av mitt misstag) Vill någon köpa min kärlek, köp mig 1 kg hasselnötter. Mmmm...

Ska köra hem om cirka 1 timme, är ensam hemma ju så Eve ska komma förbi en runda. Det gillar vi!

XXX
Sniff!!
Hund vill också ha julgodis. Choklad-nos!
Kladd.
Hamnade mer utanför än i formarna tycker jag... uäh.
Mohaha!
Jag i full gång med att mörda de små polkagrisarna. Ohh, slakt.
YO YO!
Snigln själv spexar (låt er inte luras av hennes busiga yttre, hon är tant)

Kommentarer
Postat av: fe...<3 :D ps jag är anonym:Dsom säger att du är fin:D

haha :) kuligt ;):D<3

2009-12-23 @ 21:01:48
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0