I ♥ music

Sitter här i min osminkade ensamhet & lyssnar på musik. Har 3 låtar på repeat, Breath, Warrior & Bad Romance. Vad hade man gjort utan musik? Lagt sig ner och avlidit. Första jag gör på morgonen (förutom kissa) är sätta på musik, även det sista jag gör innan jag lägger mig.

Börjat tycka söndagar är helt okey. Man kan chilla & bara lata sig utan att få dåligt samvete. Nyss tvättat av gårdagens smink med, feelin' fresh again.. nästan. Om vi bortser från Linus bajsbakterier som lär ta mig veckor att skrubba bort.

Måste utöva någon sorts hämnd. Men vad? Jag är ingen kille, inte min grej att sätta sig på folk & fisa t. ex. Hmm... får ruva lite på det.

Ehh... majs & sånt.

XXX
Mjao.
Nu är man nytvättad & blek igen. Mmm snö...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0