I DON'T like

Ahh, varför måste det vara så bajsigt kallt ute för? Var ute en runda med 10 kg kläder men inte hjälpte det. Tillomed näsan på mig frös till is. Snön kan få vara här på Julafton, sen får den gärna dra åt helvetet... och smälta.

Imorrn blir det jobba, mycket fint. Har jag lite pengar till Onsdag då det blir en tur till Väla med min vän Avnoso Mafiozo. Kul att shoppa dagen innan Julafton, hatar att trängas bland folk. Funderar på att måla röda prickar i ansiktet så allt folk skingrar sig när vi går där. I have good ideas. Ska hjälpa Avnoso hitta julklapp till sin söta flickvän, han har EN person att handla till & har ändå haft panik över det i en Månad! För mig blir det julklapp först & främst till några vänner, får se vad pengarna räcker till. Ska be katterna skriva en önskelista också...

XXX
Löv.

Swollen members - Pressure

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0