HAHAHAHAHA

Jaa, vad ska man säga? Kolla bilden så förstår ni min rubrik på detta inlägg. Från i Fredags när jag drog ut me Linus & hans kompis Max & Danny. En bra kväll fram till slutet, sen blev det en drink för mycket. Det var en lång väg hem till Max & Dannys lägenhet, det vill jag lova. Stöttade mig på Max men han var inte så mycket till hjälp om jag minns rätt. Vinglande väg hem, men sov som en stock i deras mjuka 1800-tals soffa gjorde jag.

Pinsamt? Ja. Roligt? Ja. Det är ju synd att man är 20 bara och inte 14, så man kunde skyllt på fjortisfylla. Men men, shit happens folks!

XXX
Who's drunk?
Det är okey att skratta åt den här bilden.

Kommentarer
Postat av: J

haha, we've all been there. Men du är rätt söt där ändå på ett nerknarkad-supermodel sätt.

2009-12-15 @ 22:31:39
Postat av: Jenny <3

Hehe man tackar, instämmer dock inte riktigt i det sistnämnda ;)

2009-12-15 @ 22:59:19
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0