Fat seal

Är sjukt trött & allmänt seg. Fortfarande inte någon lust för att fira Jul, kan inte fatta att det är Julafton redan på Torsdag?? Måste verkligen säga att Grinchen hade en poäng. Kommer efterträda honom från & med nu o vägra Julen. Tänker dock inte skaffa grön kroppsbehåring...

Det enda jag kommer se fram emot är Anna Ankas jul som visas då på Julafton, fan vad väck hon är! Verkligen en riktig enmansshow, hennes kommentarer knäcker ju. I like it.

Vill att klockan ska bli mer så jag kan gå & lägga mig. Klockan är bara 21, det är typ olagligt att lägga sig så tidigt när man är 20. Men vad ska man göra när man är trött & har tråkigt? Därför tackar jag dig, min älskade blogg, som åtminstone underhåller en för stunden.

Men egentligen handlar det här inlägget om en fet Säl.

XXX
Daamn.
Detta är en fet säl. Säl gillar snö & mat i stora lass.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww gullig säl :)

2009-12-21 @ 21:38:53
Postat av: Anonym

ful

Svar: HAHA, retard!
Jenny von Lillfjun

2012-12-11 @ 13:20:11
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0