Feelin' good!

Sitter här & käkar min frukost. Lyssnar på feet musik & bara trivs! Det är lite sol ute & 3 grader så känns som en bra dag. + Det är fredag imorrn och det gillar vi!

Idag ska jag:

* Gå min promenad
* Måla naglarna. Fransk manikyr eller rosa? Svårt val...
* Käka hos mamma
* Låta mamma klippa i mitt hår (buääh!!)

Ja, min finfina planering än så länge för dagen. Fylls säkert på mer senare. Har en glad känsla över mig idag, vet inte varför men känner mig bara så allmänt trevlig idag! Ska ut & sprida glädje nu... or not. Återkommer kanske senare.

I got friends and enemies, but it just dont bother me, cuz as long as I believe, I can breath.

XXX
Stellan Mask.
Har en ny familjemedlem; Stellan. Han var med pappa & diskade igår. Det behövdes, Stellan har nämligen inte tagit ett bad på flera år (därför han inte presenterats tidigare). Snusk-mask.


Fan vad störd i huvudet jag är.

Kommentarer
Postat av: bringit

grym blogg å du e snygg

2009-12-12 @ 19:22:54
Postat av: bringit

ledsen råka upprepa det

2009-12-12 @ 19:23:56
Postat av: Jenny <3

Tack så mycket:)

2009-12-12 @ 19:27:05
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0