SMILE!

Kollar på Hjältegalan 2009 på 4:an. Man blir så glad över såna program tycker jag! De tog upp att alla borde le mer också vilket jag håller med om. Kom ihåg när jag gick i Gymnasiet att jag bestämde mig för att alltid hälsa glatt på Busschauffören som körde bussen. Det fanns en av dom som alltid verkade så sur, men efter att jag hälsat varje gång var hon alltid trevlig mot mig.

Har dock en granne det inte funkar på. Hon är en riktigt tjurtant som hatar barn & ungdomar. Hon brukar vara ute med en annan granne och rasta hundarna tillsammans, den ena grannen hälsar alltid tillbaka men inte tjurtant. Fastän jag bländar henne med mitt bredaste leende fortsätter hon glo surt & ropar på sin hund att den inte ska hälsa på mig. 

Men finns kanske en anledning. För något år sen när jag var ute & rastade Jaffa var tjurtant samtidigt ute med sin Springer Spaniel.  Då får Jaffa cpryck, sliter sig och flyger fram mot tant + snor hunds tennisboll! Det var en mycket hemsk upplevelse. Så hon har väl inte glömt det (dock är jag ganska säker på att Jaffa lämnade tillbaka bollen, men men).

XXX
close-up.

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg du har :D

ta hand om dig!

2009-12-14 @ 23:59:57
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0