Chillin'

Blev chillkväll hemma hos Linus på Fredagen. Linus hade hämtat vår vän Nana i Halmstad så han var också där. Mycket trevligt! Kollade på How high, sen började vi söka på musik istället. Linus drog negerskämt för Nana, så jävla störd. Men Nana skrattade mest av alla ;) Vi gillar vår vän, förhoppningsvis (om jag sparar ihop pengar) ska vi hälsa på honom i Brooklyn om något år. Yeah!

XXX
N&J
Nana & Jag, smiling! Jag ser skum ut...
Köttbolle.
Fia visade sig ha oanade talanger.
SMILE!!
Ett leende på läpparna gör vem som helst vacker...
Oh la la
Jag & Nana lookin' our best medan Linus ser helt väck ut... ovanligt.
Wäähh!!
It's gaaaylove ♥
Gangsta
Nana, our own Brooklyn-gangsta ;)
Ohh...
Jag är rädd för alienhund.
Onoo!
Paparazzis, nooo!
Hmm..
Nisse är på G, över vad vet jag inte dock.
Cha cha
We like posing.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0