Casablanca (Bakfickan)

Igår blev det utgång i lilla bajs-Laholm. Trubadur (hoot) hade dom där så var ganska fullt. Lokalen är typ 1x1 meter men på något sätt lyckades vi tränga ihop oss i en hörnsoffa med bord & ha en trevlig kväll. Nisse raggade upp en 60+ gubbe som liknade Joseph Fritzl, Linus var överallt o ingenstans & Lagan hittade en 40+ tant han hade mycket gemensamt med. Old people are fun ;)

Jag snackade med allt & alla som vanligt, träffade på lite folk man kände o så. Hade dock varit dålig på att äta så huvudet var ganska segt idag. Fick mig en återställare i form av starkglögg på Ica där Eve-räka jobbar. Mysig stämning & fick även jobb till på Tisdag så det blev jag väldigt glad över.

Ikväll hoppas jag på att det blir en runda till Mellbystrand där det skulle vara massa folk & gratis entré på ett ställe. Vi får väl se vad barnen säger...

XXX
Ih!
Casual sminkning med lite sotade ögon kvällen till ära.
L&N
Linus & Nisse chillin' at Lagans med varsin öl.
- Wazzaaa!
Lagan himself ;)
ChaCha
Möller var chaufför under kvällen.
Yeeeah!
Sen kom Cissi & Ellinor & gjorde oss sällskap. Cissi ville dock inte vara med på bild ;)
Foto-dags.
Lagan & Ellinor posar sexigt ;D
L&M
Linus & Maffie posar fint ;) Maffie var vår 2:a chaufför under kvällen.
Puss*
Blev lite dåliga mobilkamera-kort inne på Bakfickan...
Love1.
Ett av de gulliga kärleksparen vi satt med.
Ojojoj..
Nisse & hans nyfunna vän, dvs Joseph Fritzl. Liiite...
Love2.
Kvällens kärlekspar nummer två. Dålig kvalité på kamerajäveln tyvärr..
Hah!!
Skum bild på mig & Lagan, but we like ;)
Aw.
Avslutar med en pussbild, vilka gulliga vänner jag har.

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter trevligt:)

2009-12-19 @ 19:52:09
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0