Bakfylla x 3

Daaamn. Varit världens bästa helg, massa trevligt folk & blivit bjuden på finfin dricka. Men nu är det dags att vila, känner hur hela min kropp håller på att kollapsa... antar det kallas bakfylla. Trippelt. Men vad gör man inte under Julhelgen?

Min katt är så störd. Han skyller på mig för att det regnar så han inte kan gå ut! Skriker på mig, ber mig ta bort det. Jag är inget moln, dumma katt.

Nu måste jag äta. Livnärt mig på hasselnötter nu i några timmar (Ohh, älskade hasselnötter) men tror inte det är så bra...

XXX
Helfigur.
Smutsig spegel-bild, I like it.
Wtf?
Jag tog kort på en ost igårnatt? Känns som att jag haft en tanke med det...
Close-up.


Swollen Members - Anything

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0