Bad blogger

I knoow! Men nu när det är Jul & allt hinner man inte med sånt här. Varit på Eurostop lite idag me syrran, hittade en svart, enkel tröjklänning att ha på mig ikväll. Bilder på den kommer upp imorrn, har lite bråttom nu. Nura kommer strax hit, sen blir det utgång i Halmstad. I like that :)

Dagens kommentar:

Pappa: - Var det kul på Anna-Belle's igår?
Jag: - Mm, mycket folk.
Pappa: - Fick du ont i rompan när du var där?
Jag: - Hahaha, eeehh?
Pappa: - Dom har så hårda stolar har jag hört!.

Ha en underbar kväll mina vänner!

XXX
Hihi.
Skumma färger på bilden, outfiten för gårkvällens Julafton-festande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild:D

2009-12-25 @ 21:11:08
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0