As long as I can breathe..

Sitter & letar låtar att lägga in på Mp3:n. Hittat 2 riktigt sköna än så länge så dom får duga! Bajskallt ute, trodde först det hade snöat när jag kollade på träden, men till min lättnad var det bara frost. Snö suger, iallafall när man ska ut och gå. På Julafton kan det få vara lite snö, då ska jag ändå bara vara inne... tror jag.

Hmm, haft på kaffekokaren så länge att här börjar lukta lussebulle. Mysigt.

XXX

Swollen members ft. Nelly Furtado - Breathe
Black&White
Swollen Members ft. Tre Nyce & Young Kazh - Warrior

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0