Superblond = Bra

Asså min senaste superblondering (Se inlägg Arbetsförnedringen) måste ha varit speciell för den har gjort riktiga underverk för mitt hår! (Förutom faktan att blekning är sjukt skadligt för håret, men kör på inpackning var & varannan dag;)

* För det första har det fått massa volym, vilket jag gillar.
* För det andra blir det inte alls lika lätt fettigt om jag inte tvättar det. Som t. ex igår tvättade jag inte det eftersom jag hade hemma-och-vara-sleden-dag och det var varken fettigt eller la sig platt!

Dessutom luktar det fortfarande sån blonderingsfärg/eftervårds-kräm! Skitskumt, det var ändå 4 dagar sen jag blekte det. Otroligt bra ju:) Men ska inte förvänta mig för mycket, kan vara något lurt på gång... jag avvaktar.

Hehe oj på tal om ingenting, mitt ägg klädde av sig nyss! Kokar ägg, så när jag skulle svalka av ägget i kastrullen drog den av sig sitt skal. Skumt.. men men.

Nu ska jag käka frukost (Kl 14.00, fullkomligt normalt när man heter Jenny) sen blir det kanske en liten promenad.

Pusshej<3
Goddag.
Osminkad & otvättat hår. Fabolous:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi ok. Allt bra idag??

2009-08-31 @ 15:14:01
URL: http://sessan1.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0