Pensionär? +Mallorca

Ahh... varit uppe sen kl 7.30 imorse. Skulle skjutsa syrran till sin nya skola i Halmstad. Morgon-skit-trafiken tog 100 år, så mitt tålamod nådde sin gräns ganska snabbt. Bilkö & astrött är ingen bra kombination. Hade jag haft en fet hummer hade jag kört över alla bilarna.. lätt.

Nu när jag kom hem var det inte lönt lägga sig igen, så käkade frukost & kollade lite på TV. Hade bara sovit sönder hela dagen annars, dessutom ska jag nog träffa Avnoso runt 12-tiden. Och det e lika bra att inte vända på dygnet..

På Mallorca levde jag & Eve som värsta pensionärerna! Upp kl 9, sova middag 15-17 typ. VARJE dag, sova middag! Det var typ det man längtade till;) Enda som skiljde oss från 70+:arna var att vi festade var & varannan dag. Likelike;)

Får väl börja att berätta lite om resan. Har typ glömt hälften, men de viktigaste händelserna får ju tas upp:) Första dagen vi kom fram var nästan den bästa. Då var man så glad och upprymd. Dock hade vi bestämt oss för att ha en lugn kväll på Balkongen.

Så blev det inte. Efter några drinkar bestämde jag, Eve, Suss & Chris oss för att dra ut en runda ändå. Good choice! Blev en mycket bra kväll måste jag säga, speciellt för mig som träffade en söt liten pojke. Dean hette han & var engelsk. Sjukt sööt! Först trodde vi han hette Dino för han sa det, men sen när vi smsat lite kom det fram att han hette Dean. Cute!:)

När jag sedan skulle hem den första kvällen blev det att jag gick halva vägen ensam eftersom Eve redan dragit hem & Suss & Chris ville stanna längre. När jag var påväg hemåt hör jag att någon går bakom mig, så jag vänder mig om. En bit bakåt går det en kille på andra sidan trottoaren. Jag ökar takten & hör att han också gör det. Efter ett tag byter han sida till min sida. Då fick jag riktig panik, jag hade höga pumps på mig med så lite svårt att gå ifrån.

När han tillslut är precis bakom mig sitter hjärtat i halsen på mig & jag tror verkligen jag ska bli överfallen. Så jag vänder mig om till honom "Hello?" Kändes som det bästa att göra, ville inte ha ryggen mot honom. Så han kommer fram till mig & jag börjar istället babbla en massa och är även noga med att tillägga att "mitt hotell ligger precis hääär framme" så han vet det. Utifall att..

Han försöker erbjuda mig en cola, men jag tackar självklart nej. Tillslut är vi framme vid mitt hotell & jag förklarar för honom att jag ska gå in nu, vilket var svårt eftersom han knappt kunde engelska. När jag kommer innanför dörren blir jag sååå lättad.

När jag senare snackar mer Eve & dom kommer vi fram till att det var samma kille som försökte propsa på oss en cola på Menta (discot) också! Svåårt gissa vad det låg i den Coca colan behöver man inte vara ett geni för att förstå. Han var inte diskret heller direkt, utan han gjorde den här, försökte bjuda oss, när vi tackat nej ställde han den framför oss sen gick han iväg & råglodde på den ifall vi skulle dricka. Så sjukt äcklig. Är glad att jag inte fattade att han var det psykot på vägen hem, hade ju blivit ännu räddare då än jag redan var.

Nej, nu blev här mycket text. Lägger ut liite bilder idag, så kommer det fler uppdateringar om Mallorca & bilder sen:)
Skyy!
Taget från flygfönstret med min äckliga kamera.
Ohhjaa
Flygplansmaten, som faktiskt var god! Tyvärr hade jag ingen aptit för jag var alldeles för uppspelt + lite lullig av spriten vi beställt in ;)
Utsikt!
Vår underbara utsikt! Till höger hade vi våra solstolar:)
Utsikt åt vänster
Utsikten åt vänster:) Sexy boys spelar volleyboy, haha!
Vardagsrum!
Såhär såg det ut precis när man kom in på vårt rum:) Där det lyser finns balkongen, till vänster fanns först toalett, helfigursspegel, sen skjutdörr in till sovrummet. PlattTv & allt hade vi, Fabolous!
Smiiiiile!
Toalett! Otroligt fräsch. Bry er inte om mig i spegeln, ser ut som en 50+ tant med gammalt vitt linne & turban på huvudet haha!
Masterbedroom!
Slutligen, lite av vårt sovrum. Mysigt:)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0