Mm bajs & bögjävel

Åhh, skulle ha en vit lördag men nope! Blev ej så. För det första;

* Nura & Julija hade redan fixat skjuts så jag slapp köra.
* När jag ringde Eve ville hon & Mills jag skulle komma dit... not nykter!

Så ja. Jag föll för frestelsen... jag drack. Lite.. sen mycket. Känner mig dock nykter på nåt sätt. Iallafall, var en inte så bra kväll. Började bra, slutade sådär får jag väl säga. Eller kändes så... men man kan ju inte alltid ha perfekt kväll! Var massa gamlingar där mest med, haha! Men funkade ändå:) Vi dansade me en tant. Hon va rolig! OCH OCH OCH, vi träffade både Johannes Brost & Peter Siepen! Milla & Eve tog kort me dom:) Hade dock ej digitalkameran me så har inget att lägga ut:( Buääh...

I slutet tappade vi bort varann. Så när jag skulle in & leta efter Eve (när det va stängt) står det ett äckelcp vid ingången. OCH jag ska poängtera att det va minst 100 pers kvar inne!

Äckel: - Här e stängt!
Jag: - Jag vet, men måste leta upp min kompis.
Äckel: - Jag bryr mig inte, här e stängt!
Jag: - Jag vet det, men hon är ledsen & jag måste leta upp henne!
Äckel: - Jaha, men du kommer inte in! (Sätter för handen)
Jag: - Men du e så fucking otrevlig så då kan ju du gå in & leta upp henne!!
Äckel: (Glor) - Här e stängt
Jag: - JA MEN FÖRIHELVETE, jag ska varken dansa elr supa, jag ska bara leta upp min kompis!!
Äckel: - Jaha, men gå in då.
Jag: (Går in & muttrar) - Bögjävel!

Och jag har inget emot bögar eller sånt shit, jag går på personlighet, MEN jag använder det ordet när jag blir arg på sviniga killar, för riktiga mansgrisar tar åt sig sååå då ;) Äckelfulcp.

Nu måste jag sluta skriva för annars dödar pappa mig på grund av tangentknappandet. Skriver kanske imorrn igen:) Om jag hinner..

PUSS&GONATT!
Anka!
Sjukt äcklig & ful bild jag tog nyss, men man måste bjuda på sig själv. Ringarna under ögonen visar att jag endast sovit 4 timmar inatt ;)

Kommentarer
Postat av: daniel

haha :D låter som du både hade en bra å dålig lördag ^^, bilden va inte så ful faktiskt :O, härligt me folk som bjuder på sig själva, hoppas du hare grymt härligt utomlands nu !

2009-08-04 @ 16:46:21
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0