Mallorca del2

Tänkte lägga ut några till av Mallorcabilderna från min kamera. Är synd att jag inte hade någon dator på Mallorca så jag kunde uppdaterat mig där, lite svårt skriva om allt nu i efterhand. Men kan ju skriva om några kul saker som hände iallafall ;)

En kväll som var riktigt kul var när vi festade på Menta. Det var erotic night, som Eve hade tjatat hur länge som helst om de sexiga dansarna som brukade vara där då. Så först satt vi i utebaren & drack lite. När klockan var typ 2 gick vi in eftersom showen skulle börja då. På scenen står en skitsexig kille & dansar. Sen drar dom upp en tjej från golvet & låter henne dansa med honom.

När hon får gå ner igen vill dom ha upp en ny. Killen som står vi scenen & drar upp folk går fram till Eve & frågar om hon vill gå upp, vilket hon gör ;) Riktigt kul, har allt på film med (Dock dålig mobilkamera-film). Henne hade han uppe längst & han sexade sig mer mot henne än den första tjejen ;)

Sen när Eve kommer när står vi där & är helt upprymda, då kommer killen som drar upp folk fram till mig;
- You also wanna go up?
Jag: - Ehee, I don't knoow..
Kille: - Yes, come on!

Så drog han upp mig på scenen. Så jävla kul, men ändå lite pinsamt ;) Stod ju asmycket folk & kollade + dansaren på scenen var såååå het! I slutet var det så fult för han fick det att se ut som att jag sög av honom, men allting var fake såklart, haha! Vilket då publiken säkert inte trodde. Lite pinsamt gå av scenen sen.

Hmm, detta får nog räcka för detta inlägget. Finns lite kul kvar att berätta, men tar det en annan dag ;) Lyckades få in videorna på mig & Eve, men kvalitén är sjukt dålig + att youtube förstör den ännu mer så man ser inte bra. Men men, man tager vad man haver ;)
BLINK!
En spegelbild på mig
Liten räka
Räka ser liten och oskyldig ut ;)
Christina, Suss & Eve:)
Förfest på min & Eves balkong :)


Först är Eve...Som sagt var så suuuger kvalitén så man ser inte mycket, men ändå..:)

Och här har vi mig ;) Jag var lite förvirrad, haha!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0