We fly high...

I fredags var jag ute med Eve, Linus & Linus kompis Robin. Vi hade kul nere på stranden :) Längesen jag träffade Linus, han är som en söt liten bror för både mig & Eve. Men nu har han växt & blivit 20 centimeter längre. En man :) Haha! Linus tog hand om mig som sin fru. Han kramade mig, så jag burrade in mig i hans bröst. Sen började han sjunga;
- "My little pony, my little poony"

Fan vad vi knäckte oss! Jag skrattade så mycket att benen under mig vek sig lite så jag sjönk ner en aning.

Eve: - Hahaha, Robin såg du det?!
Robin: - Va?! Jaa, hon hade sitt huvud därnere, varför hade hon sitt huvud därnere?!!
Jag: - Haha, VA?!

Vet inte vad, men det talar väl för sig själv vad han trodde vi höll på med ;) Har tyvärr inga kort från kvällen, däremot spelade Eve in just när Linus sjöng för mig, så om det är en bra video kanske den kan läggas ut :) Men tror mest vi skrattar.

Klockan 6 somnade jag. Det betyder att det var ganska bra kväll ;)

Very sexy pic ;) Not. Bild dagen efter när jag gick en runda på
stranden. Shit vad varmt det var!
The Beeach
Skummeslövsstrand - Min fina strand ;) Älskar att bo nära havet. 
Men snart kommer badjävlarna och tar över den.


Kommentarer
Postat av: elin

d e äckligt, man kan inte ens se stranden för dom tar upp all plats:S:S

2009-04-26 @ 21:12:38
URL: http://russiinbullee.blogg.se/
Postat av: elin

äckligt man kan inte ens se stranden som dom flockr sig:O :S

2009-04-26 @ 21:13:24
URL: http://russiinbullee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt het ;) Du får gärna adda min msn om du vill?

[email protected]



kram

2009-04-26 @ 23:34:24
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0