SOMMAR!

Är det nu! Japp, idag är det sommar! 23 grader i skuggan, mee liike :D Legat & solat ute på altanen. Så jävla skönt... trodde jag skulle dö av värmeslag ett tag. Hoppas det blir lika varmt imorrn, ska försöka komma upp mer i tid då så jag kan sola längre.

Jaffa var stygg vovve idag igen. Josse, det lilla cpbarnet, hade glömt koppla henne i sin utomhussele. Så under de få minuter vi var inomhus hade hon tagit till flykten. Bad dog!! Straffet blev att jag jagade henne med min vattenflaska (Vet inte om det var ett bra straff, för hundar gillar vatten under heta sommardagar) men hon vovvade på mig så hon verkade inte gilla det ;) 

Nej, nu tjatar sis på mig att jag ska laga mat. Pappa är lagledare för ett litet fotbollslag, så han kommer vara borta till typ 22 ikväll. Så nu blir det laga lite mat, sen gymmet. Sen kanske jag & Louise hittar på något. Kul kul :)

Återkommer senare kanske, Pusshej!

Bad-dog & me
I like my daawg!
Myyys
And bad daawg like mammis :)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0