Sjuk kväll

Igår var det en galen kväll. Jag hade bestämt att jag skulle festa, men vart & med vem visste jag inte. Louise & några skulle hem till hennes hus i Båstad, men blev att jag drog ut med Eve istället. Först skulle vi på en fest i Hishult, haha! Eve övertalade mig ;) Men sen när det väl var bestämt får vi reda på att det inte blir någon fest. Var typ bara 10 pers där, så vi sket i det.

Blev Båstad, Carribean Club. När vi kommer dit är det inget folk alls, så får vi reda på att alla e på Pepes Bodega. Så vi börjar vandra ditåt istället. Sjukt mycket folk, helt trångt. Och bara killar med. Frågade en kille i baren om det var gaynight, haha! Det var det inte. Vilket vi borde kunnat lista ut eftersom alla killar var fula ;)

Jag nöp 6 killar i röven. Startade en sån tävling av mig själv, haha! Sen fick jag ett nyp tillbaka av någon minns jag. Då var det inte lika kul längre... och Eve råkade öppna toadörren med sin röv x antal gånger när jag kissade, inte heller så kul.

Sen gick vi hem till Louise. Eve knackade & låtsades vara polisen. Helt störda ;) Louise va också lite packad, mitt lilla barn <3 Vi satt där 15 min elr något, sen bar det hemåt igen. Men istället för att dra hem drog vi till några här i Skummeslöv. Satt lite där & drack. Sen slog det fel på mig, så jag däckade. Eve berättade jag kröp till badrummet, schasade ut alla sen somnade jag med huvudet på toalettringen. Hahaha, ehh blää?! Usch, fjortisvarning på det. Till mitt försvar hade jag inte ätit mycket under dagen.. sen fanns det ytterligare faktorer som orsakade däckandet.

Vaknade upp lite förvirrad, och upptäcker att Eve är borta (Jag var 100 % säker att hon låg bredvid mig & sov). Kollar ut & ser 3 av killarna sitta upp i soffan och sova, haha! Själv hade jag en hel säng för mig själv. Någon hade varit snäll & gett mig en morgonrock som täcke. Bra gjort ;) Sen bar det hemåt iallafall. Cptrött.

Nej, hinner inte skriva mer nu. Måste nanna. Men jag ska försöka lova att återkomma imorrn, vet inte vad som hänt med mig :S Denna veckan har varit en dålig blogg-vecka. Men det blir bättre snart. See ya tomorrow babes ;D

Gonatt! <3

Spegelben
Benen ville vara med. Kunde inte bestämma vilka skor jag
skulle ha. Men blev de lysande, orangea tillslut :) Sexysexy!Heeeej
En glad blondin!
Kortkort
Redo för utgång! Or not. Väntade på att ett längre linne skulle
bli torktumlat klart ;) Kan ju inte gå med rumpan bar...
- Sieg Heil!
Josse tog en bild på Selmas tass. Ser ut som hon gör Hiler-
hälsningen ;) Stygg katt! Man får inte skämta om sånt...


Kommentarer
Postat av: Dani

så sexig du e ;) Hade väl legat med dig<3

2009-05-06 @ 18:01:18
URL: http://google.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0