Schteeek

Idag kom jag upp i tid eftersom jag skulle me Louise till skolan & tömma sitt skåp. Kl 12 skulle vi köra, men sen ringde Louise & meddelade att Nura som skulle med tyckte vi skulle köra 13. Så jag la mig & solade lite. Runt 12.20 ringer Louise o frågar om vi kan åka kvart i. Det hann jag inte eftersom jag räknat med att vi skulle dra 13. Sen ringer Louise igen vid tjugo i & säger att vi måste dra nu eftersom Nura hade bråttom ;) Veliga jävla människa. Men jag körde fem i ett ändå. Mohaha!

Kändes som det var typ igår man gick i skolan, hehe. Allt var likt :) Fast saknar inte det så mycket. Jag saknar umgänget, som fan... och studiebidraget! Men inte skolan. Var inte så jätteduktig, eller engagerad i skolan så pallade inte. Iallafall, tomt var det i skolan, alla slutade tidigt så där var inget kul. Så när Louise tömt skåpet (Vilket gick sjukt snabbt, haha) drog vi hem igen.

Vi tänkte dra till stranden, men Nura var tvungen dra hem och fixa me huset och Louise skulle till veterinären me sin bebishund Chanel. Så jag åkte hem & la mig på studsmattan o solade. Niice :) Märker man fått liiite färg iallafall!

Imorrn blir det jobba mellan 11-17. Seegt, men bra med pengarna $$ Sen när jag kommer hem blir det att rusa in i duschen, sen fixa sig inför utgång :) Valborg ju! Wiie!

Ska dra ut i solen nu igen. see ya later maybe ;)
Ciiao!

Majsis
Selma var med mig en liten stund & solade. Brun blev hon:)
Pysis
Sen kom Pysen & ville ligga däruppe. Eller kolla ut på sitt revir..
Schteeeek
Pysen tog ett kort på mig när jag solade ;) Sexigt!
Stolt katt
"Ahh... cool jag är. Ser ut över mitt revir. Respekt!"
Blondiie

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Vill just du bli veckans babe?

http://robinsoderlund.se



Hej!

Jag tänkte höra av mig till dig för att höra om du kanske

skulle ha lust till att bli någonting som jag kallar för

"Veckans babe" i min just nu väldigt stort växande blogg?



Jag har en blogg som handlar om sex, relationer och allt

som håller sig till dessa ämnen. Jag startade bloggen för

att det känns som att det Svenska folket är alldeles för rädda

för att prata om det öppet och det tycks verkligen om av

läsarna som kommer dit för att dela med sig sina tankar.



Bloggen snittar i dag cirka 5,000 unika läsare per dag.



Hur som helst så har jag alltså någonting som kallas för

"veckans babe" som jag har varje helg. Det som händer

där är att en tjej (du om du vill?) grillas på lite allmänna

frågor, får lägga upp några bilder på dig själv och även,

naturligtvis länka sin egen blogg så att mina läsare kan

få hitta dig och det du själv skriver.



Frågorna som ställs i intervjun, dess nivå, sätter du och

jag gemensamt. Men det skulle uppskattas om det skulle

vara så att du vågar öppna upp dig en aning och prata om

just sex, eftersom det är bloggen stora ingående ämne.



Om det är så att detta låter intressant, så kan du kommentera

i min blogg och höra av dig där, så kan vi komma överens

om hur vi ska göra för att få ihop någonting riktigt, riktigt bra.



Stort tack på förhand och ha en god fortsättning!



Mvh

Söderlund

2009-05-01 @ 18:40:07
URL: http://robinsoderlund.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0