Mysig dag

Ahh.. vilken skön dag det varit! 12,5 grader i skuggan & säkert 20 grader i solen. Me liiike! Vaknade 13.45 av att pappa öppnar dörren & Jaffa rusar in! Han skickar alltid henne på mig. Gulle-Jaff.

Tog mig upp och gick ut i solen. Så jävla skönt... la mig på altanen i solen. Försökte först sola i underkläder men det var lite för kallt, så drog på mig en tröja & solade benen o ansiktet istället. Jaffa sprang runt i trädgården & tuggade pinnar. Pappa skulle plocka under grenar från trädgården, men det gick inte Jaffa med på ;)

Åkte in till Laholm & mötte upp Elin & Malin. Vi skulle in på systemet och köpa lite grejer till imorgon. Sen drog jag o Malin vidare till Maxi & fixade maten med. Vi fick mat därinne :) Typ. Såna smakprover fanns det så vi gick där & plockade lite.
Iallafall, imorrn kommer det bli K-U-L!! Fira Eves födelsedag som fan :) Räk<3

När jag kom hem gick jag ut me min älskade Louise på en liten promenad. Vi gick inom affären & köpte varsin isglass. Sommaren börjar tidigt i år ;)

GlassÄtarBarn
Först vill Louise inte vara med på bild...
Muums
Sen suger hon glassen lite.. glass like ;)
Lickilick
Och slickar lite på den..
Mmmm..
Jag ser typ kåt ut..
Blowjob
Suger av glass intensivt!
Hihihi
Blå tunga ;)


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0