Muscles!

Tränat mina muskler genom att ha dragkamp med Jaffa ;) Hon är en riktigt stark hund. Vi drog i varsin ände på en filt, men hon ser så rolig ut när hon drar + hon morrar jättefult, så jag börjar alltid garva så mycket att jag släpper filten! Så Jaffa vann än en gång.

Ska jobba heela helgen. Fredag-Söndag = Ca$h, ca$h, CA$H! Underbart :) Varit pank länge nu. Har en del jag behöver inhandla...

* Foundation
* Parfym (Bruno Banani, luktar gott + är billig)
* En mysdress i antingen grått, gult eller rosa :)
* Nytt manikynagellack

+ En massa nya, fina kläääder! Kändes som det var aslängesen jag shoppade. Sen måste jag lägga undan 499 kronor till gymmet... hmm, mina pengar kommer försvinna snabbt. Men jobbar 2 dagar i nästa vecka också. Underbart...

Me liike
Funderar på att beställa den bikinin. Den var riktigt het... men det står "Golddigga" bak på röven, hahaha! Så funderar fortfarande... Men Playboy-örhängena ska jag ha iallafall. Blingbling ;)
Shiine
Nu ska jag ut i solen & gå en runda. 13+ idag, men känns varmare.

See ya lateeer ;D Pusspusss

Kommentarer
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vad är det värsta med sommaren?

2009-04-08 @ 18:37:32
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0