Lycka

Är lite vad man gör det till. Tyvärr kan man inte bli lycklig bara för att man vill det, men man kan försöka. Man kan ägna sig åt saker & personer man tycker om. Och tänka framåt, att någon gång går det över. Känner att jag har förändrats de senaste åren, till det bättre tycker jag själv. Jag vågar säga ifrån mer, och ber folk som behandlar mig illa att dra åt helvete. För några månader sen gick exakt allt neråt, men som jag hoppades blev det bättre. Även om det tog tid...

So now I'm livin' the good life ;) Haha! Typ. Ska få mitt arbetslösbidrag nu i slutet av månaden, sen jobbar jag lite imorrn = mer pengar. Hoppas nu arbetsförmedlingen ger mig mina pengar nu med, annars kommer jag fan ringa dom. Redan hört mycket skit om att dom gärna "glömmer" det. Behöver pengarna, för har bestämt att jag ska hjälpa pappa med att betala räkningar & sånt ;) Haha, inte för att jag kommer kunna bidra med så mycket, men lite är bättre än inget.

Ska verkligen leva livet i sommar! Och den som vill vara med är med :) That's it!

Nu är det nog dags för mig att hoppa in i duschen ;) Vill ju inte vara ett snusk. Sen ska jag cykla till mamma & käka tonfisksallad. Usch, nu började jag tänka på en annan äcklig tonfisk, haha! Ni som känner mig vet exakt vad jag snackar om ;) Hahaha!

PUSSHEJ!

Skön låt. Fabolous - Breathe

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0