Lördagkväll (Sent ute I know)

I lördags hade Nura fest. Jag körde, eftersom jag skulle hem tidigt & lägga mig för att orka upp till jobbet dagen efter. Festen sög i början, blev ju inte roligare för mig att alla drack heller. Eve kom & hämtade upp mig eftersom vi skulle fixa en sak. Sen kom jag tillbaka runt 23.30-tiden.

Folket bestod av 97 % utlänningar, varav de flesta var från Landskrona. Jag & Louise var de enda blondinerna, så vi fick rätt så mycket uppmärksamhet, hehe ;) Tyvärr vet man ju varför. De flesta tänker Blonda svenskar = billiga. Men där motbevisade vi dom :) Dock var många av dom sjukt sexiga, så att småflirta skadar ju inte ;) Dansade med en (Minns ej vad han hette) och han såg både chockad & besviken ut när jag sa att jag var nykter. Han tänkte väl att om jag varit full hade det varit lättare få iväg mig... vilket han försökte med senare under kvällen ;) Pahaa!

Sen var det en som stack fram en cigg o sa jag skulle suga..

Jag: - Nej, jag har nyss rökt.
Kille: - Nej men kom igen, sug!
Jag: - Haha, Okey då (På väg att ta ett bloss) 

Då sticker killen in fingret istället, haha! Sen skrattar dom & börjar snacka på albanska. Så jag är väl en lättlurad blondin trots allt ;) Men skrattade själv, man får ju tåla "skämt". Sved riktigt att behöva dra hem eftersom jag sen hade ganska kul under kvällen. Men men...

Louise berättade dagen efter att det spårat ut lite. Några killar hade försök sno stereon, vilket jag inte riktigt förstod. Trodde dom på allvar att ingen skulle märka att musiken tystnar & några killar kopplar ur stereon & bär iväg med den? Haha! Så tröga.

Aja, det var den kvällen. Ska kolla på Lie to me nu. Återkommer kanske senare ;)
Pussshej!

Yeeeah
Tog tid på mig att bestämma ut en bra outfit..

Tillslut blev det gråa jeans, urringad tröja & syrrans skinnjacka ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0