Lördag me Nur&Louie

I lördags var jag sugen på att dra ut en sväng i Halmstad, men det blev inget med det. Så hängde på mina babes Nura & Louise till en fest i Solbacken. När vi kom dit möttes vi av en massa gamla bilar och upptäckte att det var "Rockabilly-tema". Inte riktigt vår stil...

Fett mycket folk var där, så vi gick in i högen och kollade lite. Inte en enda person man kände igen, fastän det var hur många som helst där! Så vi vandrade ner mot bilen igen ;) Fick höra att det var fest i Tjärby typ, haha! Några Louise kände var där så vi fortsatte vår färd ditåt.

Väl framme får jag reda på av Nura att tjejen som äger huset är en tjej jag slagits me en gång på Madison (Vi kan kalla henne S). Fast för mycket längesen, så inget som spelar någon roll nu. Men ändå, kändes lite dumt komma till hennes hus. Nura ogillade tjejen, så jag & Louise gick in först. Hon var jättetrevlig och sa att vi gärna fick komma in, så jag & Louise gick in & kollade runt. Stort & fint var det!

När jag & Louise är på väg ut möter vi 2 småtjejer. Dom börjar hålla på "Ehh, vilka är det, vilka fan är ni??" Skitotrevliga! Känner hur jag börjar koka inuti, men kan ju inte starta bråk i S hus så vi går ut. Louise berättar för S om hur otrevliga hennes "vänner" var mot oss. Så hon ringer dom och ber dom komma ut ;)

Vi står & bråkar me dom ett tag. Det roliga var att mitt under jiddrandet spiller ena småtjejen ut sin drink i knäet ;) Haha! Ganska kul. Till slut ber den ena av dom om ursäkt, så jag säger att det är lugnt. Men den andre fortsätter kaxa och drar in. Men när vi sen kommer in ber båda om ursäkt (igen). Så det ordnade upp sig :) Ber en person om ursäkt och man märker dom menar det, så ska man godta det tycker jag.

Så kvällen fortsätter lugnt. Jag & Nura spelade biljard och jag vann ;D Fastän Nura var nykter & jag onykter. Mohaha! Sen körde vi vidare, men hände inte så mycket mer så runt 2-tiden bar det hemåt. En hyfsat trevlig kväll :)

Har tyvärr inga bilder från kvällen, bara på mig själv då. But I know u like ;)

Lånade världens sötaste muffin-klänning av Louise! Så fiin!
KissKiss!
*Smaaaaaack*

Kommentarer
Postat av: eric

sjukaste på läänge

2009-04-28 @ 17:16:48
Postat av: Anonym

Oj, du är helt sagolikt vacker i den där muffinklänningen...

2009-05-05 @ 10:39:05
Postat av: eriic

sötaste muffinklänningen? möjligtvis porrigaste

2009-05-05 @ 17:39:30
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0