Kiss-Plånbok

Sov hos Louisis inatt. Vi kollade på Lilja 4-ever. Hemsk film, men sjukt bra. Drömde sen under natten att jag skulle ha sex med en gammal gubbe. Äckligt! Så man blir ganska tagen av filmen ja ;)

Idag drog vi till arbetsförmedlingen. Vi tog en nummerlapp, men sen när tanten kom & frågade vems tur det var så tog hon en gubbe före :S Vi sa det var vår tur, men gubben avledde henne genom att börja snacka. Så är det att vara ung ja, man får tåla att vuxna kärring-och gubbjävlar ska få gå före.

Satt där i över en dryg jävla timme. Men sen gick vi och köpte lite mat & en glass :) Wiie! Träffade på en massa, först Emelie & Alexandra som satt där me Emelies söta dotter Nicole. Sen träffade vi även på Elin & Becki :) Alla var ute i det fina vädret. Trevligt trevligt ;)

Hann knappt komma hem tills Nura ringde & ville dra ut en runda i halmstad. Så vi drog dit. Hände inte värst mycket. Först Mc Donalds eftersom Nura inte ätit något, sen ner till B&B. Vi tänkte spela biljard, men sket i det & drog till Fritidsgården i Laholm. Kan ju spela gratis där ;) Jag & Nura vann varsin gång.

Skedde dock en incident. Jag tappade min plånbok i toaletten... efter att jag kissat! Micket lyckat. Nura flög skrattandes ut genom dörren, medan jag skrek i panik;

Jag: - Det är INTE roligt, du säger inte det!!

Så plånbok fick sig en stor omgång med tvål & vatten innan vi åkte därifrån. Stackars plånbok, vilken chock det måste varit asså...

Hann knappt vara hemma innan Räka smsade & ville ses. Så gick ut en stund med henne. Det var en trevlig stund :) På en fin, grön bänk. Me like, me like.

Så nu är jag hemma. Snart läggdags, men först ska jag kolla på Desperate housewifes & sex & the city som jag har boxer-spelat in! Wiie :)

Gonatt <3

Hår
Hade en Bad hairday så det fick bli toffs today ;) (Syrran som
tagit ett av hennes cpkort föreställande mig vid datorn
)
Plånbok
Han är fortfarande chockad efter händelsen, men mår för övrigt bra.
Bad Cat
Selma hade en dålig dag, vilket hon lät gå ut över pappa...


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0