Firning av Eve <3

I fredags firade vi Eve som fyllt 20 i Tisdags :) Det var jag, Eve, Elin & Malin. Vi lagade Tacos (Eftersom det är Eves favoriträtt!) och drack gott vin. Riktigt kul! Gav Eve ett Hawaii-halsband hon skulle ha på sig + ett par gröna glasögon med palmer på. Också skrev jag 20 år ovanför brösten på henne ;) Mycket fint.

Sen runt 22.30-tiden drog vi in till Halmstad. Där blev det först en tur på Asian palace, sen vidare till Valentine. Egentligen skulle vi in på Moon, men kön var så jävla lång så vi pallade inte.

Eve hade fått 4 uppdrag av mig som hon skulle utföra;

* Flirta med Bartendern
* Nypa minst 2 killar i röven
* Jucka mot valfri person på dansgolvet (Får inte vara nån hon känner)
* Flirta med en tjej

När hon klarat alla skulle hon få en gratis drink av mig. Och det gjorde hon ;) Duktig räka!

Det var en bra & lagom lång kväll. Här kommer lite bilder!
Matbordet
Jag kom på att det finns självutlösare på kameran, så tänkte vi
kunde använda den. Tyvärr kom jag inte själv med på bilden ändå ;)
Babes<3
3 busiga barn i soffan, Malin, Födelsedagsbarnet & Elin :D
4 korvar
Här fick jag vara med på bilden. Men ändå ser jag utanför ut, haha!
Böjer mig på helt fel håll ;)
Jag, Eve & Elin
Fick skära av bilden lite eftersom man såg halva min röv annars ;)
Nagellacksben
Malin skulle hjälpa Eve att fixa några maskor som tillkommit
på Räkas nylonisar. Fin bild ;D
Massa ben
Malin väntar på att någon ska stoppa in något i hennes mun ;)
Me&Elin
Suddig bild på mig & Elin inne på Asian palace
Räk&Malin
Eve & Malin med sina cider inne på Asian


Kommentarer
Postat av: elinelin

ååhh fin finqa bilder:D

2009-04-05 @ 22:07:36
URL: http://russiinbullee.blogg.se/
Postat av: Staffan

Vilka söta tjejer ni är älskar att titta på söta tjejer med nylonstrumpbyxor framförallt nylonbenen och nylonfötterna/fotsulorna som är det bästa gärna fler bilder tack ni är ju jättesöta.

2011-06-28 @ 08:11:12
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0