9 to 4

Har jag jobbat idag :) Eller 8.45-16.15. Maaassa kunder. Helt sjukt, man hinner ju knappt andas. Sen när både jag & Gena satt & jobbade på för fullt i varsin kassa hör man en kärringjävel i min kö "Det är ju fan otroligt, alltid är det såhär!" Hon sa det skithögt också. Sen stod hon & snackade skit om oss med andra kunder. Man bara "Jaha, men dra & handla nån annanstans då äckel!" Vi kan väl fan inte hjälpa att det är mycket kunder i affären. Brukar vara det på helgdagar & när det närmar sig sommaren.

Men de flesta är faktiskt trevliga. Haha, en kund försökte lugna ner mig fastän jag redan var lugn. Hon bara "Oj, nu har du mycket att göra. Baaaara ta det lugnt, andas, andas! In genom näsan & ut genom munnen" Jag har ju inte bara jobbat där i 4 år, men jaa... bättre dom är såna än tjurskallar iallafall ;)

Nej, hinner inte skriva mer nu. ska göra mig iordning, ska till Louise. Hon ska ha en lite grillfest. Mycket trevligt. Tyvärr ska jag ju upp tidigt imorrn igen så kan inte stanna så länge. Men till 23 iallafall.

Ha en trevlig fredagskväll barn <3

Ihh
Ready for work ;) Hade en bra hårdag idag. Underbart!
Jobb-outfit
Sköna kläder till jobbet. Älskar mina jeanstights, man kan ha
dom dygnet runt typ ;) Snygga & sköna.
Popcörn
Satt & åt popcorn. Så hittade jag ett popcorn me nåt grått
på sig :S Såg ut som mögel, men det var det inte. Man ser inte
så bra på den är bilden. Missfärgat popcorn...

Kommentarer
Postat av: Sabrina

vad jobbar du med?:)

2009-04-10 @ 20:44:59
URL: http://sweetsessan.devote.se
Postat av: Jenny

Jag jobbar i en Ica butik här i skummeslöv, sitter i kassan ;)

2009-04-10 @ 22:57:04
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0