Tandläkaren (AJ!)

Nyss varit hos tandläkaren, FY FAAAN asså! Dom skulle laga 2 hål på mig, utan bedövning (Dom frågade inte ens om jag ville ha det) Kan ju säga att det kändes! Lagat innan utan bedövning men då har det varit små hål, idag gröpte dom fan ut halva tanden! Jag har aldrig fått så ont hos tandläkaren, asså jag svettades sönder så ont det gjorde! Jag kallsvettades & skakade nästan, höll på & dö fan. Usch, nästa gång jag har hål SKA jag ha bedövning! Tycker inte om den sprutan man får som bedövning, men det är fan så mycket bättre än att behöva känna hur borren vrider sig ner i tandköttet under tanden.

Inte ens ett bokmärke eller något fick jag efteråt som belöning. Däremot började dom snacka om att jag fyller 20 nästa år och därför måste börja tänka på om jag ska skaffa tandförsäkring (Tråkigt, jag vill inte bli vuxen än!) Jag fattar inget av den skiten, så jag bara nickade & såg glad ut. Blää... men nu är det över iallafall ;)

Just det, jag slapp betala 130 kr för att jag missade min förra tid med (Försov mig när jag skulle vara där 10.30, dom måste tyckt jag var dum i huvudet) Vet inte om dom glömde det, men jag kom ihåg det iallafall så jag skyndade mig därifrån innan dom skulle hinna komma på det. Men vem vet, det kanske kommer en räkning hem istället? Hoppas inte det. Annars gör jag som min kompis Avni, jag vägrar betala ;) Funkade för honom iallafall... men han e lite störd också så, haha!

Ful är jag, haha!   <-- Störd.




Väntar på att Louise ska sluta jobba (Praoa) så att vi kan dra & gymma :) Känner mig riktigt laddad för att gymma idag! Ställde mig nyss & hoppade hopprep, var tvungen få av mig min cp-överskottsenergi! Ibland får man ju såna ryck, så man bara måste hoppa rundor och cpa sig... det är skönt.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0