Polisförhör

Nyss kommit hem från Halmstad. Varit på förhör hos polisen, men känns bra nu. Det var alltså inget allvarligt, verkligen inte. Men ändå ett "brott" så han var tvungen att förhöra mig. Skiitsnäll var han, snygg också för den delen ;) Han var så gullig hela tiden, typ log & frågade typ hur det var med mig för han tyckte jag såg lite ledsen ut. Verkade som han själv inte heller tyckte det var så allvarligt, dessutom såg han ju på mig att jag ångrade mig. Men får se vad åklagaren & sånt säger, kan bli Rättegång ändå. Men det ordnar sig nog...

Malin var gullig & följde med mig också. Inte in på förhöret så klart, men med till Halmstad & så. Kändes bra ha någon att snacka me i bilen o sånt lite, så man inte kom in där helt nervös ;) Pinsamt var det, för jag kom lite för sent med, så han Polisen ringde mig när jag nästan var framme. Skyllde på trafiken (Eller inte skyllde egentligen, för det var mycket bilköer) men han sa det var lugnt :)

In och gymma med min lilla Louise sen. Nice... fast har fortfarande träningsvärk sen i tisdags/onsdags (Kan man ha det så länge?? Fattar inte vad jag har gjort) Tycker om att gymma, man känner sig så bra efteråt :)

Har en ny favoritlåt föresten, spelar den i min lilla bil heeeeela tiden haha! Den är inte ny direkt, men spela roll :) Lägger in den här för er som vill höra...


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0