Hundpromenad!

Vaknade sent idag (Inget ovanligt) Hade ställt min klocka på 11.00, men självklart stängde jag av den när den ringde och somnade om. Vaknade sen runt 12.30-tiden och insåg att det var dags att ta sig ur sängen. Startade direkt datorn och laddade hem lite nice reggaeton-musik. Finns nog ingen musik jag gillar mer än reggaeton, speciellt Wisin Y Yandel & Daddy Yankee. Riktigt grymma ;) Ägnade halva dagen åt att sitta framför datorn och uppdatera min bilddagbok lite (Har inte haft tillgång till dator i över 3 veckor, så det behövdes)

När jag sen hade fått tillräckligt ont i röven av att sitta framför datorn kom jag på att jag skulle tvätta bilen. Hade regnat en massa, men just idag blåste det bara, så fick passa på då. Satte på jättehög musik i bilen, sen var det bara att börja schamponera in honom ;) (Min bil är en hane)

Tog cirka 30 min, sen när jag var klar med det ringde jag Louise. Vi hade bestämt att vi skulle ut & gå med våra hundar, hennes lilla chiuaua Chanel & vår Golden retriever Jaffa :) Blev inte riktigt som vi tänkt oss, eftersom Chanel höll på att skita när sig när Jaffa kom dundrande. Så det slutade med att Louise fick gå & hålla sin lilla bebis i famnen, medan jag & Jaffa gick en bit före. Men men, det var värt ett försök iallafall ;)



Puss på Mamma! :)  Jaffa ville leka men det fick hon inte.. idag. 
Chanel i sin söta, stickade tröja.




Kommentarer
Postat av: Jonna (har ingen blogg)

Den stora hunden är sötast =) Är det din eller?

2009-04-29 @ 23:56:08
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0