Darin HAR blivit coolare

Kommer ihåg första gången jag såg Darin i Idol. Jag tyckte om honom, han var lite smågullig me sin tandställning ;) Men sen när han började bli värsta flick-idolstönten hatade jag honom. Speciellt hans låt "Money for nothing", blä! Sen började alla snacka om att han blivit tuffare, tandställningen åkte av och han började "sexa" till sig i sina videos. "Tönt" tyckte jag fortfarande.. fram tills jag hörde "Breathing your love" med han och Kat DeLuna. Fan vad grym den är! Me like! Och att han sjunger med Kat DeLuna, hur fan lyckades han med det?

Aja, för er som inte har hört den, Vashegood :)


Kommentarer
Postat av: Amanda [ D e s i g n ]

Vad roligt att du har fått hjälp av min sida! =) Du får hålla utkik, kommer massa mer tips lite då & då=)

Kram!

2008-11-26 @ 14:33:54
URL: http://designhjalp.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0