7 Sanningar...

Fan vilken natt jag har haft! Var först hemma hos Gab ett tag på kvällen/natten, åkte hem vid 2 (Vi brukar ses på lite störda tider) Sen släckte jag & allt vid 3, men somnade inte förrän 6 på morgonen. Störigt, med tanke på att jag skulle vara hos frisören 10.30. Vaknade vid 9.45 imorse och insåg att det nog var dags att ta sig ur sängen... helt död var jag, och är fortfarande. Men ändå ska jag gymma idag ;)

Håret blev bra, det är synd att jag inte toppat det tidigare eftersom frisören nu var tvungen klippa av ganska mycket eftersom allt var jätteslitet. Jaja, det växer ut...


Tänkte lägga ut en liten sak som visar upp ännu mer vem jag är ;)

7 Sanningar om mig

- Jag skulle egentligen växt lite till (Blivit längre)
- Jag kissar ofta med öppen dörr ;)
- Jag har varit onöjd med min vikt sedan jag var 10 år
- Jag är LIVRÄDD för sprutor!
- Ovårdade naglar stör mig (Mina naglar har nog inte varit utan nagellack/Fransk manikyr  mer än 1 gång på 3 år)
- Jag avundas mina vänner
- Jag är galen i katter :)

Så, nu vet ni det!

Josses konstverk

Syrran gjorde en snygg bild på någon hemsida med mig som "bakgrund" :) Nice!

Kolla in hennes grymma modeblogg föresten:
rulesbyjosse.blogg.se


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0