5 Dagar kvar...

Kan inte fatta att det är så lite till mamma flyttar. Inte för att hon flyttar långt direkt, bara 6 km typ men ändå. Kommer kännas skumt att inte träffa henne varje dag. Sen är inte pappa hemma så ofta heller, så det kommer typ bli som att jag & Josse bor själva. Kan säkert vara kul ibland, men ändå... jag kan inte laga mat ;)

Världens tråkigaste Jul kommer det också bli! Typ inga juklappar :( Okey inte för att det är lika viktigt med det nu som det var när man var 10 år, men ändå. Funderar på att ta ut pengar från mitt konto och köpa en laptop, som en julklapp till mig själv (En billig då!) Men kostar tydligen skatt att ta ut pengar från mitt sparkonto :S Fan vad sur jag bli, inte för att jag någonsin varit intresserad av Politik, men skatten är fan till överdrift! Helt sjukt att jag ska behöva betala för att ta ut mina pengar, blir ju inte mycket kvar då till sist. Bäh!! Ibland hatar jag mitt liv...

Får väl snart dra & nanna, ska vara i Falkenberg imorrn klockan 8 med pappa. Så lär få köra klockan 7... *Gäsp* Men men, kan säkert bli en trevlig liten resa :) Haha! 

dagens låt:
Daddy Yankee ft. Snoop Dogg - Gangsta zone
dagens frisyr: Nyklippt & uppsatt i tofs
dagens smink: Lite av varje
dagens klädsel: Myskläder
dagens händelse: Inget speciellt direkt, kanske killen som såg ut som att han skulle skita ner sig när han lyfte tyngder, haha ;)
dagens planer: Gymmat, & ska nu kolla på Insider
dagens vill ha: En sexig kille vid min sida :)
dagens saknad: Pengar $$
dagens tråkigaste: Inget speciellt tror jag
dagens mat: Pasta med köttbullar
dagens kärlek: Pysen, min katt, för att han myste me mig inatt <3
dagens mående: Seg & negativ
dagens köp: Betalade för gymmet + solning

Inför utgång till Halmstad


Bild från i lördags innan vi skulle ut i Halmstad :)

Kommentarer
Postat av: malin

va har du för konstigt konto?:P

2008-11-26 @ 22:27:58
URL: http://nogg.se/pappasflickamalinw
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0