Me like Reggaeton

Den här låten är såå bra! Reggeaton har verkligen blivit min favoritmusik. Fast förstår inte vad låtarna handlar om, eftersom jag knappt kan ett ord på spanska (Fastän jag läst spanska i 2 år) Jag kan 2 saker, Me llama Jenny - Jag heter Jenny, Och colgate puta - Gå & häng dig hora (Fick lära mig det på en språkresa till Malta för några år sedan, vi hamnade i bråk med ett par italienska tjejer. Var dock inte dom som lärde mig det...minns inte vem som sa det faktiskt. Någon som var bättre på spanska än jag iallafall) Men vem bryr sig vad den handlar om, huvudsaken är ju att den är bra... tycker jag.


Iallafall, här kommer låten, Javier ft. Luna - Dance for me


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0