Road-trip

Jag har varit i Växjö nu :) Jag körde dit & hem heeelt själv... och jag hittade! (För er som inte vet vart Skummeslöv, där jag bor, ligger så kan jag säga att det är typ 21 mil till Växjö härifrån) Inte för att vägen var så krånglig, men ändå... jag är duktig :) Jag körde tillomed lite fel, råkade köra på en avfart mot Linköping men lyckades komma tillbaka på samma spår igen. Samma sak med hemvägen, jag skulle ta vägen genom Halmstad men kom genom Markaryd istället (tror jag stannade kvar för länge på E4:an) men eftersom min kära pappa hade skickat med mig en karta så kunde jag snabbt hitta en ny väg att ta mig hem på.

Jag är nog ganska duktig på att hitta nu. Man lär sig mer & mer :) Som det med E4:an, innan fattade jag inte att det var en helt annan motorväg, utan trodde det var samma som E6:an typ (Ja, nu låter jag som en trög blondin men jag hade på allvar inte tänkt på det förut) Lärde mig det när jag hämtade en kompis, Hampus, i Helsingborg en gång & vi kom helt fel. Vi satt i min bil & chillade, trodde vi var på helt rätt spår.. tills jag ser en stor skylt kommer upp där det står "Småland" på. Snacka om panik jag fick eller, jag bara "HAMPUS VARFAAAN ÄR VI NÅNSTANS? I SMÅLAND??" (För han hade hela tiden suttit & sagt att han kände igen sig när jag sa att jag inte gjorde det) Men efter ett par timmar hade vi hittat hem igen, haha! (Förutom mitt tanklock, som jag glömde på nån mack i Småland) Lille tanklock...

Iallafall, nu kan jag vägen till Växjö :) Yeah! Knowledge is power! (Hahaha "retard") Men anledningen till att jag skulle dit är hemlig.. ;)

Tog en bild när jag körde genom Halmstad, mycket fint.
Tog en bild i början av min Roadtrip på lite av halmstad (Massa fina färger)
Tog bild på mig själv i bilen, hahaha
Föraren själv, det är ett under att jag inte krockade ;)
En bild på bilen framför mig
Hade en trevlig bil framför mig en bit, vi blev vänner (Låtsades jag)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0