Me looove sleeping

Sov hos min lilla Gaby inatt :) Vi satt uppe till kl 4 och kollade på Sex & the city-filmen som jag hade med mig (Den är såååå bra!) Fast riktigt trötta var vi sen. Sov tungt hela natten (Morgonen) tills vi vaknade runt 14-tiden. Sedan fick jag köra därifrån och hämta upp Louise i skolan ;) Vi åkte inom Mc Donalds & tog varsin cheeseburgare (Hennes lunch, min frukost. Nyttigt!) Egentligen skulle vi dra och gymma sen, men Louise hade ett prov att plugga till så jag fick dra själv. Måste vara i form till imorrn, haha (I wish)

Gab is hot!
Sexy Gaby

Tog kort på Louises sötisvovve Chanel!
Louise bebis Chanel

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0