Klantröööv

Nyss varit på Mc Donalds och lämnat in mitt CV (Ja, jag ska söka jobb på Donken) Kan ju säga att jag inte gav det bästa första intrycket...

Jag till Chefen på Mc Donalds i Mellby:
"Hej! Jag hörde att ni sökte jobb här, så jag tog med mitt CV" (Sökte jobb, what the fuck??"
Chefen: "Va?.. Vad sa du nu?" (Kollar på mig som om jag vore utvecklingsstörd)
Jag: "Eh, jag hörde att ni sökte..eh.." (glömmer bort vad det heter)
Chefen: "Personal?" Jaha, ja men jag kan ta CV:et & kolla på det sen!" (Pressar fram ett leende)
Jag: "Ja, tack!!

Kommer sedan på när jag är på väg hem att jag inte skrivit mitt telefonnummer på CV:et. Skit! Men min E-mail står iallafall där... vägrar ringa dit & skämma ut mig ännu mer, så får låtsas att jag inte äger någon telefon istället. Aja, Avni lovade iallafall att han skulle lägga in ett gott ord åt mig, så får väl hoppas på det bästa ;) Asså får jag inte jobb där får jag nog börja göra mig redo för en framtid med knäckebröd & vatten till lunch.

Haha, jag trillade innan. Det såg jätteroligt ut. Det vet jag att det gjorde. Det är synd ingen spelade in det, då kunde man skickat in det till "Americas Funniest Homevideos" (Jag vet jag hade kommit med, mitt klipp hade vart 100 gånger roligare än alla klipp på äckliga barn som dreglar & fräser snor m.m. Det är inte gulligt, det är enbart äckligt!) Iallafall, jag stod & hoppade jämfota sida till sida i vardagsrummet (Får mina små flipp-stunder ibland) när mattan under mig helt plötsligt glider iväg så jag bokstavligen flyger och landar ner på sidan (hade jag varit 80 år gammal hade jag nog brutit min höft) Jaffa blev iallafall jätteglad att jag hamnade på hennes nivå, så hon sprang fram till mig viftandes med svansen. Mamma & Josse bara vände sig om "Vad håller du på med??" I was flyiiiing...

Hade en trevlig kväll igår :) Eller rättare sagt, inatt. Var hemma kl 5, precis när pappa skulle gå till jobbet. Kommer troligen bli fler trevliga kvällar/nätter...

Ska lägga in nån bild här med, men det håller på & fucka sig vid uppladdningen så får fixa det senare igen...

Kommentarer
Postat av: Jannica

du är ful !

2008-12-05 @ 17:39:28
URL: http://barbiedockan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och du är svartsjuk :)

2008-12-05 @ 17:44:37
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0