Kändis-kompis

Sov hos Gaby inatt, mycket trevligt. Som vanligt blev det att vi satt uppe halva natten (Till kl 4 iallafall) Det är sånt vi arbetslösa gör, sover på dagen & umgås på natten. Fast Gab är iofs inte arbetslös, hon praktiserar (Hos en känd Salsadansare) så hon får pengar av arbetsförmedlingen för det... det får inte jag :( Jag får av pappa istället.. lite... fick en 100-lapp idag + han tankade min bil. Gölligt <3

Iallafall, Gaby kommer bli känd :) Det är jag övertygad om, för hon har sån utstrålning! Varje gång vi är ute & festar, alla killar vänder sig om efter henne. Det är sjukt! Hon kan sjunga, och dansa kan hon ännu bättre. Nästa gång det är So you think you can dance - Scandinavia ska hon antagligen anmäla sig dit. Han hon tränar salsa hos nu tyckte hon var så duktig att han ville ha henne som danspartner (Han har tävlat i London & en massa) Not bad ;) Jag är stolt över Gab!

Hela kvällen ägnade vi åt att sitta framför TV:n & kolla på en massa skit o snacka. Sen när Gab skulle bläddra bland kanalerna satte hon det på MTV, då helt plötsligt dyker det upp en snopp i rutan! Det var inte porr (Lååångt ifrån) utan det var en asiatisk gubbe/man som höll på & dansa helt naken & galen. Snacka om chock, där satt vi helt oskyldiga & så dyker det upp en sån video! Asså vi kunde inte sluta garva, det tog ett tag innan någon av oss fick fram ett ord. Så jävla roligt (Kanske inte låter så kul när man förklarar det här, men hade ni sett videon hade ni också garvat ;) Så det så. Eller så suger bara vår humor... Nej, det gör den inte.

Gab pillar med sin nytagna näspiercing

Sötis-Gaby posar fint framför kameran ;)



Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0