Jag är sjuk

Ja, det kan man ju verkligen säga. För jag vaknade för 2 timmar sen (Klockan är nu 17.30) Jag vaknade alltså vid halv fyra. Låg i sängen & kelade & pussade på Pysen till kvart i. Åt frukost klockan fyra. Och jag festade inte ens igår, jag var bara ute lite i Halmstad, ingen dricka, ingenting. Så fattar inte hur jag lyckades sova såå länge? Louise ringde mig runt 14-tiden så då vaknade jag till lite, men var så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna så somnade om.

Det sköna med att bo med pappa är att han bryr sig verkligen inte heller, när jag kom upp han bara "Jaa, jag är också trött..." Så gick han och la sig, hahaha! Han har antagligen hållt på att "röja" hela dagen, men vad jag kan se har det bara blivit stökigare. Här står lådor överallt, det ser ut som att vi nyss flyttat in eller något. Otrevligt. Jag får bli "nya" mamma, se till att det är trevligt här hemma.

Jag blir nog den som får stå för handlandet också. För pappa kan inte handla normal mat. Som igår t. ex;

Jag: Pappa, ge mig pengar jag ska dra till maxi & handla mat.
Pappa: Men det har jag redan gjort! (Kommer in med en kasse från Willys bestående av);
- Energidryck
- Coca cola
- Popcorn
- Lösgodis
- Juice

Jag: Men vi behöver ju mat! Frukt, ägg, juice och sånt!
Pappa: Ja, men juice har jag köpt!
Jag: Och vad ska jag käka till frukost? Coca cola?
Pappa: Nej men... (Blir upprörd & sur)

Efter en timme kommer han och ger mig 500 kr att handla för. Så jag drog med Louise till maxi och handlade lite normal mat ;) Vi var ensamma i affären typ (Var där 10 min innan stängningsdags, såna jobbiga kunder) Man kunde se på kassörskorna att dom bara ville vi skulle dra, hahaha! Vet ju själv hur det känns när det kommer sista-minuten-kunder, man vill bara slakta dom så man kan gå hem sen.

Ikväll blir det nog utgång. Fast inte dit jag hade tänkt mig, utan på nån fest i Laholm blir det. Först ska jag & Louise vara hemma hos henne lite, sen när hennes föräldrar kommer hem runt 00-tiden ska vi dra (För någon måste vara hemma & passa Louises små vovvar Laban & Chanel) Hoppas det blir kul...

Pappa hade vikt handdukar miiicket fint
Pappa hade tömt halva garderoben och vikt handdukar miicket fint på sovrumsgolvet ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0