Doggystyle

Var på fest igår i Vallberga med Louise, mycket trevligt :) Vi kom dit lite sent bara, runt 00-tiden. Hälften drog ju vidare till Halmstad eller annat senare vid 1-tiden. Början på kvällen blev lite stressig för min del, trodde jag hade mer tid på mig än vad jag egentligen hade. Duschade runt 18-19-tiden, käkade lite & drog en snabb runda inom maxi eftersom jag behövde telefonkort & cigg inför kvällen. När jag går vid maxis parkering hör jag Avni ropa på mig, så jag går dit och snackar med honom lite (Eftersom jag har sååå gott om tid, not!) När jag kom hem blev det stress, då skulle jag hitta en bra outfit inför kvällen och dessutom köra inom mamma i Vallberga & zappa dricka av henne. När Josse får höra jag ska komma inom (Hon skulle sova hos mamma) ber hon mig ta med hennes PS2 & spel till. Sedan får jag ett sms av mamma "Ta m tandpetare t Josses tv oxå!" Eftersom jag är stressad läser jag bara igenom smset snabbt och uppfattar det som att jag ska ta med Josses TV! Så jag lastar in TV:n i bilen och kör dit. När jag kommer dit fattar dom ju inte varför jag har med mig en TV, utan förklarar att det enda jag skulle ta med var en tandpetare till TV:n där (Knappen är sönder så man behöver en tandpetare till den) Onödigt ;)

Efter 100 års provande av kläder bestämmer jag mig slutligen, och åker hem till Louise. Blir bemött av hennes lilla chiuaua Chanel som kommer skällandes mot mig. Chanel har "sin månad" nu, vilket deras andra gamla boxer-hanhund Laban ääälskar! Medan Louise står & snackar i telefon med sin mamma, står jag i hallen & försöker bestämma vilka skor jag ska ha. Då hör jag en massa flåsande uppe från övervåningen, så jag går upp en bit i trappan och tittar. Hinner inte riktigt se vad dom håller på med (Kan ju gissa), men Chanel springer iallafall fram till mig helt blöt i sin päls, så jag skriker till Louise; "Åneej han har gjort det igen, hahaha!" Louise springer upp i trappan där hon ser Chanel;

"Ahh äckelhundar!! Fy, Fy på er äckliga hundar!" Också skriker hon till sig mamma i telefonen "Han har satt på henne IGEN, mammaaaaaaa!"

Laban tycker visst väldigt mycket om Chanels tillfälliga mens-lukt, så han måste slicka över hela henne och även ibland jucka lite. Men Chanel like that ;)  

Iallafall, min pappa kör oss till festen. Lite trångt var det därinne, men trevligt ändå. Jag satt & försökte häva i mig mitt vin & vita starkglögg (Jag hade inte hunnit köpa nån dricka, så fick bli lite glögg med) Jag gillar glögg, men det är inget man dricker i ett svep direkt. Vin var det 100 år sedan jag drack, ungefär i 15-årsåldern då man snodde av mamma ;) Men det gick ner, var faktiskt hyfsat gott ändå (Gillar inte rött vin så mycket).

Efter ett par timmar kom även Milla & Eve förbi. Very nice, tyvärr åkte Milla hem ganska snabbt igen. Eve däremot stannade längst av alla ;) (I know why, haha!) Jag & Louise hade ingen skjuts hem, så vi drog hem till min mamma (Som inte hade en aning om att vi skulle komma) runt 5-tiden på morgonen & knackade på dörren. Efter ett tag kom Josse & öppnade. Som tur var fanns det en madrass på golvet + några kuddar & 2 filtar, vilket var en positiv överraskning för oss eftersom vi förberett oss för en hård natt på mattan. Fast eftersom madrassen inte var speciellt bred fick vi ligga på andra hållet, med fötterna utanför på golvet. Men det gick det med ;)

Outfit nr 1. - Lite kort..
Outfit nummer 1.

Outfit nr 2. - Ser lite stor ut...
Outfit nummer 2.

Kvällens outfit
Kvällens outfit minus stövlarna, hade svarta pumps till ;)

Kommentarer
Postat av: kato

Wow..

du valde rätt outfit.. bra å skippa stövlarna, ju mer man ser av dina ben desto bättre ;)

2008-12-09 @ 00:23:01
Postat av: kato

Wow..

du valde rätt outfit.. bra å skippa stövlarna, ju mer man ser av dina ben desto bättre ;)

2008-12-09 @ 00:23:34
Postat av: Anonym

jag tyckte att den fick dig till at se tjock ut...

2008-12-09 @ 14:45:31
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0