Bilder från i fredags

Häär kommer bilderna från i fredags! Idag känner jag mig piggare, fastän jag egentligen är sjukare.. skumt. Hostar hela tiden, blä! Blev inte mycket bilder (Har ju bara min lilla mobilkamera att ta kort med)

Jag med min tuban på huvudet
Färdigsminkad typ, dock ej fixat håret. Lösögonfransar är ett måste :)

Tog kort medan jag väntade på torktumlaren..
Blev inte den här klänningen, utan en grå tröja med ett grått längre linne
under till... som en klänning :) Tog bara detta kortet medan jag väntade på
att torktumlaren skulle torka klart mitt linne...

Louise is sääxy säxxy!
Louise inne på toan, väry väry sexy, like Marilyn Monroe!

J & L
Lite mörkt & misslyckat foto på mig & Louise ;)

Jag & Louise, haha
Min tillgjorda mun & Louises halva ansikte typ..

Louises stuga
Jag tog kort på Louises kök i stugan på morgonen ;) Bara för att det är
såå snyggt! (Kanske inte här, lite stökigt för tillfället efter gårdagens
festande)


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0