Alla sover

Sitter här helt ensam, alla har gått och lagt sig. Selma & pappa ligger i sovrummet, pappa i sängen och Selma i en docksäng bredvid (Selma brukade alltid sova bredvid pappa på mammas sida, men nu är den madrassen borta så pappa satte in en docksäng åt henne som hon kan ligga i) Josse & Pysen ligger i hennes rum, båda i sängen. Och i vardagsrummet ligger lilla Jaffa på sin bädd (Sen när jag har lagt mig kommer hon lägga sig i soffan i smyg)
Själv ska jag först titta på 2 avsnitt av Scrubs, SEN ska jag nanna! Gonatt yao ;D

Selma & pappa sover sött i sina sängar
Pappa & Selma sover sött i varsin säng...

Inatt sover Pysen hos Josse, imorrn när hon gått till skolan kommer han lägga sig hos mig ;)
Pysen & Josse delar säng...

Jaffis på sin filt
Lilla Jaffa nannar på sin filt i vardagsrummet...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0